تعمیرات پکیج ایران رادیاتور و بوتان

تعمیر انواع پکیج بوتان سرویس انواع پکیج ایران رادیاتور

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور و بوتان

تعمیر انواع پکیج بوتان سرویس انواع پکیج ایران رادیاتور

تعمیرگاه تخصصی پکیج های بوتان و ایران رادیاتور در تهران با 5 شعبه در سراسر تهران فوری تعمیر و سرویس در محل با سرویسکاران مجرب و حرفه ای و باتجربه

بایگانی
  • ۰
  • ۰

در گذشته هزینه های بسیاری جهت گرمایش تولیدی توسط موتورخانه ها هزینه می شد. علاوه بر هزینه ، سوخت و نگهداری آنها کار سخت و زمان بری بود. مثلا تعمیر پکیج بسیار ساده تر از یک موتورخانه با حجم بزرگ و پیچیده است. همچنین در مصرف هزینه ها بسیار صرفه جویی می شود. پکیج ها فضای کمی اشغال می کنند، مخصوصا پکیج های دیواری. بازدهی بالایی

دارند . هر واحد از پکیج جداگانه ای استفاده می کند که این باعث استقلال واحد های مسکونی می شود. مزیت های بیشمار پکیج های دیواری سبب محبوب شدن آنها در ارگان های اجرایی هم شده است. به گونه ای که این روز ها کمتر استفاده از موتورخانه ها مشاهده می شود. سرویس پکیج  بوتان 

پکیج دیواری معمولا داخل آشپزخانه و یا آبدارخانه بر روی دیوار نصب می شود . که جهت ایجاد ایمنی بهتر است از دودکش دو جداره استفاده شود. بدین گونه هوای مورد نیاز دستگاه از محیط بیرونی تامین می گردد و خطری ساکنین را تحدید نخواهد کرد.

رفع معایب و مشکلات پکیج های دیواری

تعمیرات الزاما باید بدست تعمیرکاران و کارشناسان متخصص و با تجربه نمایندگی تعمیرات پکیج بوتان
انجام شود . عدم رعایت این نکته میتوانند خطرات و خسارات مالی و جانی را به همراه داشته باشد .
بیشترین مشکلاتی که مشتریان از تعمیرات پکیج از ما دارند شامل موارد زیر میباشد :

1- پکیج خاموش شده و روشن نمیشود
2- پکیج آب را گرم میکند اما شوفاژ را گرم نمیکند
3- پکیج در حین کار سر و صدای زیادی میدهد
4- پکیج آبریزی دارد
5-رسوب گیری پکیج

پکیج های شوفاژ دیواری بوتان، ضمن تامین آب گرم بهداشتی دائم، فوری و فراوان، گرمایش مطلوبی را نیز
همچون یک سیستم حرارت مرکزی فراهم می کنند . این شوفاژ ها با کاملترین تجهیزات و ایمنی لازم، بدون
اشغال فضای مفید ساختمان و به طور کاملا مستقل برای هر واحد مسکونی، پاسخگوی نیاز شما مشتریان عزیز است.

پکیج های شوفاژ دیواری بوتان با توجه به شرایط مختلف اقلیمی کشورمان، برای مساحت های گوناگون، در مدلها
و ظرفیتهای متنوع تولید و عرضه می شوند . کلیه دستگاه های الکتریکی باید هر چند وقت یکبار سرویس شوند
که از بروزمشکلات جدی جلوگیری شود 

از جمله مصارف پکیج گرم کردن خانه  یا ساختمان های تجاری با استفاده از گرمایش از کف، رادیاتور، فن کوئل می باشد. همچنین آب گرم مصرفی واحد ها را نیز مهیا می کند .اگر بخواهید در مصرف انرژی صرفه جویی کنید می توانید از ترکیب پکیج و کویل آب گرم استفاده نمایید. بدین گونه گرمای بهتری با هزینه کمتری خواهید داشت.

عملکرد پکیج در حالت تابستانی  چگونه است؟

در این حالت هنگامی پکیج شروع به فعالیت می کند که نیاز به آب گرم باشد، این عملیات به صورت اوتوماتیک انجام می شود . هنگامی که شیر آب گرم باز می شود ، سنسور فشار ،مشعل را روشن می کند و بعد از بستن شیر آب گرم پکیج خاموش می شود.این دستور از طریق برد کنترل الکترونیک صادر می شود .مبدل حرارتی ثانویه پوسته- لوله فورا آب گرم را تولید می کند.

نکاتی در مورد نگهداری از پکیج گرمایشی

پکیج های گرمایشی کاربرد و کارایی بیشتری نسبت به آبگرمکن ها و موتورخانه ها دارند. این دستگاه ها علاوه بر ایمنی بالایی که دارند، قادر هستند هر لحظه آب گرم مورد نیاز شما را تامین کنند. این موارد تنها قسمتی از مواردی است که برتری این سیستم گرمایشی را نسبت به دیگر سیستم ها نشان می دهد. اما جهت کارایی و استفاده بهتر از این دستگاه، شایسته است نحوه نگهداری از پکیج دیواری را بدانید:

بررسی صافی ها

برای اینکه شاهد عملکرد مناسب و خوبی از پکیج دیواری باشیم، هر دو یا سه ماه یک بار بهتر است فیلتر های اب یا صافی دستگاه را چک و در صورت لزوم تعویض نمایید. اگر به تازگی پکیج خود را خریداری و نصب کرده اید به طور قطعی در مسیر لوله آب دارای سنگ ریزه هایی خواهد بود.اگر این سنگ ریزه ها پشت صافی جمع شود باعث افت گرما و بازدهی پکیج می شود. بنابراین به خاطر داشته باشید که پکیج هایی که به تازگی نصب و راه اندازی شده اند به نگهداری و بررسی بیشتری احتیاج دارند.

رسوب گیری پکیج

واضح است که رسوبات پکیج برای عملکرد خوب پکیج بسیار مضر است. جهت جلوگیری از ایجاد و انباشه شدن رسوبات درون پکیج بهتر است حتما از یک رسوب گیر استفاده کنید. این مسئله را به خاطر داشته باشید که برای استفاده از رسوب گیرهای پلی فسفات، حتما باید آب ورودی سرد باشد زیرا در این حالت شرایط بهتر و مناسب تر را برای عملکرد آن ایجاد خواهد کرد.

دودکش

دودکش ها از موارد ایمنی محسوب می شوند و یکی از نکات مهم نگهداری پکیج دیواری توجه به دودکش ها می باشد. توجه داشته باشید که پیش از آغاز فصل زمستان و شروع سرما و همچنین استفاده از پکیج حتما از باز بودن مسیر دودکش اطمینان حاصل کنید و از کلاهک های استاندارد استفاده کنید.

سیسم ضد گریپاژ پمپ

معمولا سیستم گیرپاژ در داخل پکیج دیواری قرار دارد و کارایی آن نیز به این شکل است که اگر آب در حدود 24 ساعت در سیستم گردش نداشته باشد پکیج به وسیله پمپ آب را به جریان در می آورد. در این جا مسئله مهم این است که اگر این عمل انجام نشود پمپ آب به تدریج دچار آسیب می شود. بنابراین در صورتی که با این مشکل رو به رو شدید خودتان به صورت دستی می توانید محور پمپ را بچرخانید و در صورتی که بعد از روغن کاری مجدد پمپ، سیرکولاتور پکیج به کار نیفتد باید با تعمیر کار و تکنسین معتبر تماس بگیرید.

ضد یخ زدگی

سیستم ضد یخ زدگی پکیج نیز مانند سیستم ضد گیریپاژ عمل می کند. وقتی که آب به یک دمای مشخصی می رسد ( که معمولا این دما 7 درجه سانتی گراد است) پمپ 10 الی 15 دقیقه هر دو ساعت شروع به کار می نماید تا وقتی که دمای آب به حدی بالا رود که از یخ زدگی آب داخل پکیج جلوگیری کند. نکته مهم در عملکرد سیستم یخ زدگی این است که برای عملکرد این سیستم و پیشگیری از یخ زدگی پکیج بایسستی لزوما روشن باشد.

نحوه نگهداری از پکیج دیواری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی